O nas
Kadra pedagogiczna
dyrektor mgr Anna Czarnecka
wicedyrektor mgr Monika Krzesińska
Nauczycielki grup:
mgr Joanna Leżak, mgr Aleksandra Łużna
Dorota Bernatowicz, Danuta Grub,
mgr Magdalena Tomkalska,
mgr Paulina Kotkowska, mgr Maria Mroczkowska,
Logopedia/Logorytmika:
mgr Elżbieta Kucharska
Gimnastyka ogólnorozwojowa/korekcyjna:
mgr Katarzyna Bańcer -Binduga
Religia:
mgr Magdalena Skuza
J. angielski:
mgr Małgorzata Jurkiewicz
Pedagog:
mgr Ewa Golańska
Rytmika:
Plan dnia
6.30 – 8.20
Schodzenie się dzieci. Zabawy wg inwencji dzieci w kącikach zainteresowań, wykonywanie zadań indywidualnych lub praca z zespołem dzieci o charakterze obserwacyjnym, stymulująco- kompensacyjnym i wychowawczym; Praca z dzieckiem zdolnym; gry dydaktyczne, prace porządkowe; zabawy i ćwiczenia logopedyczne oraz kinezjologiczne; zabawy ruchowe i ćwiczenia poranne; zabawy ze śpiewem; zabawy integracyjne; pomoc w przygotowaniu do zajęć.
8.20 – 8.30
Zabiegi higieniczne, przygotowanie do śniadania.
8.30 – 9.00
Śniadanie – czynności samoobsługowe, doskonalenie umiejętności samodzielnego i estetycznego spożywania posiłku.
9.00 – 10.00
Dzieci młodsze
9.00 – 10.30
Dzieci starsze
Zintegrowana działalność edukacyjna w oparciu o podstawę programową – zajęcia i zabawy dydaktyczne, ruchowe, tematyczne, imprezy okolicznościowe, dzieci młodsze -religia.
10.00 – 11.30
Dzieci młodsze
10.30 – 11.30
11.30 – 11.45
Czynności porządkowo- higieniczne.
11.45 – 12.30
Obiad (zupa + podwieczorek)
Ćwiczenie umiejętności prawidłowego posługiwania się sztućcami, pogadanki na temat zdrowego sposobu odżywiania się.
12.30 – 14.00
Grupa I – odpoczynek poobiedni.
Grupy II-V – kontynuacja działalności edukacyjnej, relaksacja, zabawy integracyjne, planszowe, konstrukcyjne, plastyczno – techniczne, religia – grupy starsze, zabawy w o ogrodzie przedszkolnym.
14.00 – 14.30
Obiad (II danie) – czynności samoobsługowe i porządkowe; pomoc w nakrywaniu do posiłku.
14.30 – 17.00
Kontynuacja działalności edukacyjnej, zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia gramatyczne, słownikowe, praca wyrównawcza, indywidualna, zabawa ruchowa; zabawy wg zainteresowań, zajęcia w małych zespołach, omówienie z dziećmi wydarzeń dnia. Rozchodzenie się dzieci.
Zajęcia dodatkowe
- logopedia – 2 razy w tygodniu;
- logorytmika – 3 razy w tygodniu;
- gimnastyka ogólnorozwojowa – 1 raz w tygodniu;
- gimnastyka korekcyjna -1 raz w tygodniu;
- katecheza – 2 razy w tygodniu;
- rytmika – 1 raz w tygodniu;
- j. angielski – 2 razy w tygodniu;
- Mali Wspaniali – 1 raz w tygodniu;
NFM – Harmonogram audycji muzycznych 2024/2025 (gr. III.IV,V)
9.09.2024 godz. 12.45 – 13.15 „W królestwie instrumentów szarpanych”
7.10.2024 godz. 12.45 – 13.15 „Roztańczony buntownik”
4.11.2024 godz. 12.45 – 13.15 „Pan Moniuszko”
2.12.2024 godz. 12.45 – 13.15 „W świątecznym nastroju”
13.01.2025 godz. 12.45 – 13.15 „Tajemniczy ogród”
17.02.2025 godz. 12.45 – 13.15 „Od smyka do muzyka”
10.03.2025 godz. 12.45 – 13.15 „Wesołe instrumenty dęte blaszane”
31.03.2025 godz. 12.45 – 13.15 „Komediant w masce”
5.05.2025 godz. 12.45 – 13.15 „Zaczarowana pozytywka”
2.06.2025 godz. 12.45 – 13.15 „Balerina”
Hymn przedszkola
Gdy rano budzisz się ponury
Nad głową same czarne chmury
Nie trać już czasu na smuteczki
Lecz szybko wsiadaj do łódeczki
I przypłyń do nas na Wyspę Dzieci
Tu cały czas nam słońce świeci
Tu koleżanek, kolegów wielu
Więc nie trać czasu przyjacielu.
ref. Bo Wyspa Dzieci to nasze przedszkole
Stańmy więc razem w dużym kole
I wszystkim głośno dajmy znać
Jaka jest nasza zgrana brać.
Tu Cię czekają same przygody
Nawet konkursy i nagrody
Tu spotkać możesz kota w butach
Tak jak na wyspach Bergamutach
Nie bądź już dłużej tak zdziwiony
Bawić się możesz jak szalony
W tym tajemniczym kraju baśni
Wolnym od krzywdy, zła i waśni.
ref. Bo Wyspa dzieci to nasze przedszkole
Stańmy więc razem w dużym kole
I wszystkim głośno dajmy znać
Jaka jest nasza zgrana brać.
Poradnia
Poradnia psychologiczno – pedagogiczna nr 1
ul. Kościuszki 31/1
50 – 011 Wrocław – Stare Miasto
tel./fax: 071 344 83 35
Psycholodzy i pedagodzy pracujący w Punkcie:
- udzielają pomocy w rozwiązywaniu problemów wychowawczych i edukacyjnych;
- doradzają, jak pracować z dzieckiem najmłodszym, tak aby skutecznie wyrównywać jego szanse edukacyjne;
- prowadzą wstępną diagnozę dojrzałości przedszkolnej i szkolnej związanej z nauczanie i wychowaniem;
- udzielają wskazówek do pracy korekcyjnej i wyrównawczej;
- wspierają nauczycieli, rodziców i uczniów w rozwiązywaniu konfliktów szkolnych i rodzinnych poprzez prowadzenie mediacji.